Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

nytt medlem
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: nytt medlem

nytt medlem 14/09/2012 20:06 #2099

• Maren Beate
  • FRAKOBLET
  • Nykomling
  • klatring er gøy :D
Hei alle sammen.
Jeg har klatra en del i Alliansehallen, og ble medlem nå idag. Jeg er 11 år, så vet det ikke er alt jeg kan være med på. Men hva kan jeg være med på fast?

Klem

Maren
Maren Beate

Sv: nytt medlem 16/09/2012 09:24 #2100

Hei!

Velkommen til klubben, håper du vil få glede av klatringen i mange år!

Ski Klatreklubb har dessverre ikke noe organisert opplegg for dere under 13 år, men vi er en klubb som mer enn gjerne hjelper våre klatrere om det er noe du ikke får til eller lurer på. Så jeg anbefaler jeg å klatre i vei, jo mer du klatrer dess bedre blir du og jo artigere blir det. Mandager og Torsdager er dagene for deg, og vi har da to og tre instruktører i veggen som kan hjelpe deg. I tillegg så er det bra om mamma eller pappa kan lære seg å sikre slik at dere kan gjøre dette sammen, da får du klatret mer enn om du skulle vente på instruktørene!

Av arrangement som du må hive deg med på kan jeg nevne buldrecupene våre som arrangeres høst, jul, vinter og påske. Da samles vi for å buldre sammen, og det er en hyggelig sosial samling hvor du blir kjent med flere i klubben. Ute-klatringa til våren kan du også hive deg med på, det er morro å klatre ute.
Styremedlem, Ski Klatreklubb

Galskap? Det er å tilbringe et liv i sofaen!
  • Side:
  • 1
Det tok 0.15 sekunder å laste siden