Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Hankø - noen som vet hvordan forholdene er der nå?
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: Hankø - noen som vet hvordan forholdene er der nå?

Hankø - noen som vet hvordan forholdene er der nå? 19/09/2012 06:09 #2114

• Sissel Hvenekilde
Hei! Jeg og gubben har fri på fredag og kan ta en langdag i veggen. Vi tenkte oss til Hauktjern, men har begynt å vurdere Hankø. Er det det noen som vet hvordan forholdene er der nå? Det er meldt sol på fredag og ikke så verst temperatur (mye bedre enn på Hauktjern...), men vi lurer på om det blir litt surt å klatre rett ved sjøen såpass sent i sesongen. Og er det noen som vet om ferja går som vanlig i høstsesongen? På forhånd takk!

Sv: Hankø - noen som vet hvordan forholdene er der nå? 19/09/2012 09:57 #2116

Vet lite om forholdene, sikkert litt småkjølig om det blåser som du sier, men på den andre siden er nok friksjonen upåklagelig

Men fant noe info her om fergetider her, ser ut som det er ganske bra forbindelse også utenom høysesongen:
www.hankohotell.no/innhold/174/ferge-og-parkering
Siste endring: 19/09/2012 09:57 Av Bjørn Dragland.

Sv: Hankø - noen som vet hvordan forholdene er der nå? 19/09/2012 11:54 #2117

• Sissel Hvenekilde
Takker! Litt flaut at jeg ikke sjekket den nettsiden før jeg spurte. Hører mye om at friksjonen om høsten skal være så bra, men som nybegynner ute (startet i juni) har jeg ikke skjønt dette. Hvorfor er friksjonen god om høsten?

Sv: Hankø - noen som vet hvordan forholdene er der nå? 19/09/2012 12:35 #2118

Er nok mest fordi det er generelt kjøligere og man svetter mindre på fingrene. På den andre siden er det ikke noe særlig å klatre når det er FOR kaldt heller, gummien i skoene blir hard og glatt når temperaturen kryper mot null.
  • Side:
  • 1
Det tok 0.12 sekunder å laste siden